2011. nov. 20.

VASÁRNAP, JÚLIUS 5, 2009

A Tett Végrehajtva!

A vásárlás csütörtökön nem volt túl sikeres, ami a parókát illeti, viszont vettem egy két szabásmintát, és anyagot, hogy tudjak varrni sálat.... még mindig volt hajam, gondoltam, nem fogom levágni, amíg lesz valamit viselni.

Péntek aztán j
ó egy nap lett! Elmentünk Sudburybe egy vizitre az onkológushoz. Ő elrendelte a patológustól, hogy újra vizsgálják át az első tumorom mintáját, azután megerősítette, hogy a rák nem változott, hanem valójában ez ugyanaz a nagyon-nagyon ritka fajta, amelyet megállapítottak nekem a második alkalommal.
A következő három lehetőség
közül egy fog történni,

  1. vagy a kemoterápia megöli, és ez nem jön vissza többé,

  2. vagy majd lesz egy hosszú csata amelyben különböző dolgokat próbálnak ki hogy megöljék,

  3. vagy ha a kemoterápiánknak nem lesz hatása, és végén majd ráterjed egy szervre, amelyen majd nem lehet segíteni.

Ezzel igazából nem hallottam semmi újat. A orvos majd nagyon közeli figyelemmel követ minden növekedést, a múlt heti kettő vizsgálat után még minden tiszta. Megyek még egy CT-re a jövő héten és vissza az orvoshoz a következő kemoterápia sorozat után.


Azután
felküldtek minket az emeletre, a fodrász / paróka szobába. Kipróbáltunk több fajta parókát (még szőkét is) és fejkendőket. Ekkorra már „tonna” számra hullott a hajam, és csak annyit tudtam tenni, hogy összefogtam egy csattal, meg „átfésültem” (soha nem gondoltam volna, hogy majd ezt is kell csinálnom) elől a kopasz rész fölött. Találtam egy parókát ami hasonlított a hajamhoz, és amikor hazaértünk akkor jöttünk rá, hogy ez 100%-os emberi hajból készült (bónusz:) Rebeka, elkezdett, nekem vágni mindenféle klassz frizurát … amikor az olló kezdtek kényelmetlenül egy túl közel járni ... akkor Nándi vette át. Adott nekem egy nyírógépes vágást. Az egész nagyon furcsának érzik. A gyerekek próbálják megszokni, de Nándi azt mondja, hogy gyönyörű vagyok. Így akkor semmi gond. J

A Szombat egy nyugodtabb nap volt, v
égre jól kitakarítottam a szobámat, szabadjára engedtem az érzelmeimet, és a szemem folyását. Aztán megint, mint ahogy megígérte a kegyelem Istene, biztosított engem hogy:
„Ő nagyon vigyáz a nehéz helyzetekben és nem engedi, hogy egy próbával is több legyen, Ő megengedi, hogy a salak elomoljon, majd dicsőségesen jön a mi segítségünkre.” A Slowman.

Saját szavaimmal
kifejezve a pénteki elmélkedést.... Ez olyan mint egy nap elsétálva egy gyönyörű rét mellett, látjuk a zöld a pázsitot, a madarak énekelnek, tehenek pihennek az árnyékban ... igazi képe a megelégedettségnek. A következő napon elhaladunk ugyanazon rét mellett, amely most már fel van szántva, a csúnya csupasz barna föld látszik. Amíg el nem tudjuk képzelni, ahogy ez a terület fog kinézni a dicsőséges aratásra készen, addig nem tudjuk értékelni a csúnya barna földet.
"Ó, hogy mi mindig egy pillantást nyerhetnénk a bőséges aratásról, amikor a nagy mester szántóvető jön és ahogy gyakran teszi, a lelkeinken át barázdál, gyökerestől kifordítja mindazt amit mi tisztességesnek
tartottunk, és így mi elkínzott tekintettel láthatjuk a csupaszságot és az ocsmányt. " Miért álljak ellene az Uram ekéjének, ahogy mélyen barázdálja az én lelkem? Tudom, hogy Ő nem egy tétlen gazda, Ő termést akar. "S. Rutherford.

Készülök egy bőséges aratásra!
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése