2011. nov. 20.

SZERDA JÚNIUS 17, 2009

Ne félj” Felelt a próféta (a szolgájának). „Mert többen vannak, a kik velünk vannak, mint akik ő velük”. És imádkozott Elizeus és monda:” Ó Uram! nyisd meg kérlek az ő szemeit, hadd lásson”. És megnyitotta az Úr a szolga szemeit és látá, és íme a hegy rakva volt tüzes lovagokkal és szekerekkel Elizeus körül. .. 2 Királyok 6:15-17

Azért imádkozom ma, hogy a J
ó Isten nyissa meg a szemem, hogy én láthassam az Ő Felségét és Dicsőségét annak ellenére hogy az ellenség tábort vert körülöttem.

Volt egy jó napom ismét a kezelési klinikán .... Teljesen föl voltam dobódva a nap végére, amikor
megtudtam, hogy az egyik nővér hívő. Azt hiszem, a testem elfelejtette, hogy fáradt volt a kezelés után, és még el is mentem sétálni vacsora után a Nándival.

Hú! A Jó Istennek megvan a módja, hogy hogyan helyezi az embereket a stratégiai helyekre. Köszönöm Uram!!!!!

Köszönet imáitokért, az biztos, hogy sokat változtat a
tudat, hogy milyen sokan imádkoznak.

A Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése