2011. nov. 20.

KEDD, JÚNIUS 16, 2009

A Chemo 2. Napja

Itthon pihenek újra, a mai nap sokkal rövidebb volt kb. 08:30-tól 1:00-ig tartott. Ez is egy jó nap volt, Denise a nővér talált egy jó vénát és utána ügyesen, a kemény bőrömön keresztül, benyomta a tűt.

Köszönet, a nővéri csoportnak, Denisnek és Lindának, valamint a gyógyszerésznek Alannek. Ti igazán jól gondoskodtok rólunk, imádkozom, hogy a Jóisten gazdagon áldjon meg benneteket.

Ma találkoztam néhány hölggyel, külön-külön mindegyik élete egy-egy más történet, egyikük ma fejezte be a kemozást (teljesen el volt ragadtatva) Egy másik hölgy nem tudott ma kemoterápiát kapni, mert a vérképe nem volt megfelelő, így ő hazament kivárni amíg dolgok javulnak .... volt szintén egy csendes, törékeny hölgy, aki csak jött, megkapta a kezelését, és elment. Olyan könnyű elengedni az elmémet ábrándozni a „mi lesz akkor ha”, de ha elengedem a gondolataim ezen az úton akkor elfog a félelem. De ha bízom a Jóistenben, mint egy kisgyermek, akkor olyankor is tudok örülni, amikor ezek a „feltételezések” körülvesznek.

Zsidók 13:5-6 azt mondja: "elégedjetek meg azzal, a mitek van; mert Õ mondotta: Nem hagylak el, sem el nem távozom tőled;Úgy hogy bízvást mondjuk: Az Úr az én segítségem, nem félek; ember (rák) mit árthat én nékem? "

A baj patakja keresztezi utam;
Fekete, mély és széles.
Keserű a jövő órája,
Amikor áthágok a
duzzadt dagályon
De mosolyogva éneklek és mondom:
"
Mindig fogok remélni és bízni;
Viselem a
fájdalmat, ami majd jön holnap,
De ma kölcsönbe nem veszem. "

„A magasan szárnyaló sas, nem aggódik azon hogy hogyan kell a folyón át kelni.”

Az én gyengeségemben Ő ERŐS .....

A Ő kezében,
Miriam

(: Amikor beültem a kocsiba, virágok voltak az ülésen. Köszönöm édesem. Szeretlek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése