2011. nov. 20.

PÉNTEK, OKTÓBER 1, 2010

Köszönet Imáitokért, itthon vagyok ....


A magas kalcium komplikációt lehozták egy normális szintre. Kiutaltak kedden a kórházból majd szerda de.9:30-tól du.04:00-ig bementem a kemoterápia kezelésre ... és csütörtökön volt egy vizitem a dokival. Hála legyen a Jó Istennek a vérlemezkék felgyarapodtak 63-ról 145-re a múlt héten ... Kaptam egy vérátömlesztést is közben, amíg a kórházban voltam, így az a része a véremnek most jó. A következő kis próba, átesni a kemoterápia okozta betegségen a kezelés utáni 4-5-ik nap... az orvosom adott kisebb adag kemót és több gyógyszert, hogy jobban áthidaljam, majd meglátjuk, hogy hogyan telnek a következő napok. Igazából nem volt nagy a tumor okozta fájdalmam ez egész idő alatt... a doki is elégedett ezzel, és én annyira hálás vagyok ... Köszönöm Uram.
Olyan áldott időm volt a kórházban utoljára .... ahelyett hogy emberi, testi szempontból néztem volna, úgy döntöttem, a panaszkodás helyett, „hogy milyen sok időveszteség csak ülni a kórházban a semmitevéssel és nagyon unalommal” inkább el fogom tölteni ezt mint egy csendes időt közösségben Istenemmel .... áldott megtapasztalás volt .... annyira hozzá vagyok szokva, hogy csak rohanok Ő elé és elhadarom a kívánságaimat, és igényeim listáját, majd gyorsan továbbmegyek.... most nem volt hová elrohannom... még nehéz elmagyarázni is, mert ez nem egy fizikai dolog ezt nem tudod csak az értelemmel megragadni... Ő csak jön és a szolgálja, ápolja a szívedet, és ennél nincs szebb pillanat.... képzeld el , hogy a világmindenség teremtője és fenntartója időt tölt az Ő teremtményeinek egyikével, nem siet, inkább egy bizonyos értelemben csak együtt vagyunk. Imádkozom, hogy mindannyian akik ismeritek és szeretitek Őt, ti is megálljatok és töltsetek időt csendben Istennel .... ez biztosan jót tesz nektek és megáldja a lelkeiteket.



Az Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése