2011. nov. 20.

HÉTFŐ, JÚNIUS 22, 2009

Vége Az Első Hétnek

Elnézést, hogy nem tartottam a kapcsolatot, de nem kívántam, számítógéphez nyúlni az elmúlt napokban. Hála az Úrnak átestem az első kemény héten. És köszönöm mindannyitoknak az imádkozást. Tudva, hogy fohászok szállnak fel énértem az egy teljesen új értelmet adott számomra. Azokban a pillanatokban, amikor nekem nehéz imádkoznom tudom, hogy valaki átveszi a terhemet.
A legkellemetlenebb része volt /vagy mos is van, a hányinger és az általános émelygés. Máskülönben, egy kicsit fáradtabb vagyok, mint máskor. Szombaton ki tudtam menni egy golf versenyre amit a Nándi munkahelye rendezett. Szórakoztató volt, én vezettem a golfkocsit míg Nándi volt a labdaszedő. Vasárnap elmentünk a gyülekezetbe, felüdítő idő volt, majd nap többi részét pihenéssel töltöttük. Ma Rebakah bevitt engem egy másik olyan kezelésre, ami csak rövid 2 óra volt az elejétől a végéig. Most szabad vagyok a következő hétfőig. Mostanában az a nagy gond, hogy ne kapjak valamilyen fertőzést, mivel a fehérvérsejtek (harcolnak a rossz dolgok ellen) nagyon alacsonyak. Kérlek, imádkozzatok, hogy ez korlát alatt legyen tartva.
Amúgy elég jól el vagyok látva, a virágoktól kezdve ... köszönöm Marie, ételekig … köszönöm Allie és Ken, még több virágok .... köszönöm Lofthouse Szociális Bizottság, valamint a csodálatos családom aki olyan jól gondoskodik rólam. Mennyire jó az Isten
!!!...

Boldog, a kinek segítsége a
Jákob Istene, és reménysége van az Úrban, az ő Istenében;
A ki teremtette az eget és földet, a tengert és mindent, a mi
bennük van. A ki megtartja a hűségét örökké;
Zsoltárok 146:5-6

Az Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése