2011. nov. 20.

SZERDA, SZEPTEMBER 23, 2009

Toronto

Nos, itt vagyok a nagy Toronto városában. Átlátok a Yorkdale bevásárlóközpont és a soha véget nem érő forgalom felé. Nándinak ma egy szerszámos bemutatón kellett részt vennie a környéken, így tegnap jöttünk, és a Holiday Inn-nél szálltunk meg. A Jó Isten még ezt is betervezte ... Ma van az első sugárkezelésem, du. 2:30-kor, utána átmegyünk a Princess Margaret Szálóba hogy beköltözhessek a következő néhány napra, onnan Nándi majd megy haza. Ez mind annyira új nekem, egy kicsit izgulok, de igazán érzem, hogy az Úr velem van. Annyira hozzá vagyok szokva, hogy mindig együtt vagyok a családommal, vagy legalábbis mindig a közelemben vannak ... szóval ez olyan fájdalmas ... de tudom, hogy ezt az Úr hangolta össze, és az Ő céljai majd láthatóvá válnak ahogy én teszem az egyik lábam a másik elé, és lépésről lépésre haladok előre az Ő dicsőségéért ....
Kérlek, imádkozzatok velem, hogy legyen lehetőségem másoknak segíteni körülöttem, és hogy én gyengéd tudjak lenni feléjük. Annyira könnyű ebben a
helyzetben, hogy önsajnáló, magamba zárkózott legyek és elmulasszam azt ami történik körülöttem. Én olyan sokat kaptam, Uram segíts, hogy ezt adhassam másoknak ...
Arra is kérlek,
imádkozzatok, hogy a sugárkezelés alatt a belek és más szervek ne sérüljenek meg.
Azt hiszem, írtam ezt a verset a múltban, de megteszem még egyszer, ez olyan sokat jelent számomra.


És most..., így szól az Úr, a te Teremtőd, és a te alkotód,..: “Ne félj, mert megváltottalak, neveden hívtalak téged, enyém vagy! Mikor vízen mégy át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok el nem borítanak,
HA TÛZBEN JÁRSZ, NEM ÉGSZ MEG, ÉS A LÁNG MEG NEM PERZSEL TÉGED.

Mert én vagyok az Úr, a te Istened.
Ézsaiás 43:1-3

Kérlek imádkozzatok a családomért otthon.

A Ő kezében,
Miriam



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése