2011. nov. 20.

PÉNTEK, DECEMBER 24., 2010

Karácsony előtti friss hír


Hát most már több hete, hogy nem tudtam felfrissíteni a blogomat. Az fő tüneteim az utóbbi időben azok, hogy nem tudok koncentrálni és zavarodást is tapasztalok.
Az orvos már előre megmondta nekünk hogy, ez fog történni.
Így megkértem a Nándit meg a Krisztina húgomat hogy, segítsenek írni. Nagyon mozgalmas volt az elmúlt hónap a látogatókkal akik jöttek hozzánk. A húgom Krisztina és családja az édes anyukámmal, az unokatestvérem Anikó családjával Ohio-ból és utoljára örömömre, a Nándi szülei és húga jött látogatóba Magyarországról. Nagyon csodálatos volt három teljes generációt látni egy fedél alatt. A szüleinket, minket és a gyermekeinket.

Megünnepeltünk két születésnapot is az elmúlt hónapban Rebekah betöltötte a 20.-at november 16-án és Jessica a 18.-at december 16-án. Ez nyilvánvalóan a szükséges vásárlással járt, amit én csak a tolószék segítségével tudtam megtenni. Az utóbbi időben már nagyon nehezemre esik enni és inni, vagy bent tartani az ennivalót. Lefogytam kb. 14 kilót az elmúlt hónapban. És világossá vált, megvolt az utolsó látogatásunk az onkológussal is. Amikor látta a kondíciómat arra a következtetésre jutott hogy már nem tud tenni semmit, ami segítene a jövőben, és így további vizitre már nincs szükség.

A Jóisten ismét segítségül volt a családunknak, hogy biztonságban megérkezhessünk Windsorba az évi karácsonyi ünnepekre. Naponta látogatnak és ápolnak a nővérek amíg itt vagyok.

Sok-sok barátaim és a rokonaim útjukba ejtettek az elmúlt napokban, hogy láthassanak. Lehet, hogy csak triviálisnak hangzik és úgy tűnik, hogy én csak ismétlem magam, de Isten olyan hűséges és olyan jó hozzánk. Ő a mi erősségünk. Kérlek imádkozzatok, hogy mindannyian láthassuk Őt az Ő erejében felmagasztalva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése