2011. nov. 20.

PÉNTEK, MÁJUS 21, 2010

Istennek Kibontakozó Terve

Az Európai utunk csodásan jó volt... láttuk Veronát és Velencét Olaszországban, majd átmentünk Magyarországra. Van néhány képem, és több írni valóm, csak maradjatok vonalban és hamarosan hozzálátok. Én nagyon jól éreztem és érzem magam.

Amióta haza értünk nagyon mozgalmas minden.... hétfőn
elmentem egy CT-vizsgálatra és csütörtökön elmentem egy vizitre az onkológusomhoz Sudbury-ba .... A vizsgálat azt mutatja, hogy van 3 folt a májon ... most azt javasolják, hogy várjunk és nézzük, hogy mi lesz velük... 2 hónap múlva majd lesz még egy vizsgálat és akkor majd többet fogunk tudni ... Olyan csodálatraméltó megtapasztalni a Jó Isten tökéletes időzítését és tervét ... Olyan gyengéden bontogatja ki, szeretettel, óvatosan (mint egy szakértő sebész a szikével). Annyira békességben érzem magam, biztonságban és biztosan az Úr karjaiban.


De Ő jól tudja az én utamat. Ha megvizsgálna engem, úgy kerülnék ki, mint az arany.
Jób 23:10

Tudom, hogy milyen sokatokat ez kényelmetlenül érint, de én csak arra biztatlak benneteket hogy bízzatok az Úrban, keressétek Őt, és Ő majd
mindig jobban megmutatja magát ...

"Megpróbáltatásaink nem véletlenszerűk, nem terv nélkül valók. Próbára tesznek bennünket és Istenbe vetett hitünk állításait, hogy valóban hiszünk-e. A teremtett világ egésze hangos bizonysága Isten létezésének és az, aki kiállja a próbákat, kihangosítja ezt a bizonyságot - hallható kiáltás lesz, amely Isten dicsőségének egészét fejezi ki."James MacDonald


Kérlek továbbra is
imádkozzatok, hogy mindannyian láthassuk az Ő dicsőségét.


A Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése