2011. nov. 20.

HÉTFŐ, JÚNIUS 29, 2009

Féltve és csodálatosan teremtve

A múlt hét elég jó volt. Néhány nappal a hétfői kezelések után igazán jól éreztem magam. Vissza jött az étvágyam, az ízek is visszatértek, és még mindig nincs hajhullás. Átestünk rajta csodálatos!!!
Egy meleg délutánon a
barátnőm Beth átjött, és együtt a lábunkat felrakva kortyolgattuk a hideg italainkat és jól elbeszélgettünk ... A szomszédom Marie megint hozott nekünk egy finom vacsorát … köszönet Marie. Pénteken Tara elvitt engem egy néhány kivizsgálásra, de az igazi ok az volt, hogy mentünk váásáárolniii ... nagyszerű volt. Szombaton volt a csúcs, végre elmehettem Nándival egy motorkerékpár túrára. A műtét után felgyógyultam annyira, hogy tudok a motoron ülni.

Ismét csak köszönjük az imáitokat .... Isten olyan jó hozzám. Minap sírtam egy kicsit …sajnálkoztam magamon .... Néha olyan haszontalannak érzem magam, mert nem tudom azt csinálni, amit egy anya ... feleség .... jó-szomszéd ... barát ... stb. kellene, hogy tegyen. Mondtam a Jóistennek “ Szeretnék csinálni valami hasznosat, nem csak feküdni az ágyban” ... De Ő megnyugtatott .... Gyermekem te hasznomra vagy nekem. Az én mértékem szerint nem a rohanás és a buzgóság stb, ami hasznos, hanem amikor már te nem tudsz többet„tenni”, akkor tudok elkezdeni ÉN „cselekedni” .... Te a leghasznosabb helyzetben vagy mert én tettelek oda, és nem te hanem én tudok „munkálódni” most.-
Nahát, milyen csodálatos dolog ez....

Légy megnyugodva lelkem, az Úr oldaladon van!
Viseld türelemmel a bánat vagy fájdalom keresztjét;
Hagyd, hogy a te Istened rendeljen és adjon
Minden változásban Ő hű marad
Légy megnyugodva lelkem, a te legjobb, mennyei barátod
Töviseken keresztül örömteli végre vezet ..

Az Ő szerető tenyerében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése