2011. nov. 20.

KEDD, AUGUSZTUS 25, 2009

A következő lépés

Nagyon elfoglalt voltam az elmúlt hetekben. Egy bizonyos értelemben az idő csak elrepült, egy másik értelemben viszont nehéz volt. Nagyon fontos nekem és a családomnak, hogy minden lehetőleg normális legyen, ha ez egy létező lehetőség ... ha ha ..

Az unokatestvérek (Meghan, Aleah, Austin és Victoria) itt voltak 10 napig, nagyszerű volt ... a finom vacsorák .... kijárogatni a tópartra .... filmeket nézni .... vásárolni ... a csillagokat figyelni .. stb. kellemes volt. Ezután elérkezett az utolsó nagy egyheti kemoterápia. Anikó eljött Luke-al és Abby-val csütörtökig. Elvitt engem a kezelésekre és főzött vacsorát nekünk. Csak azt tudom mondani, hogy egy fantasztikus családom van. Ezeken az eseményeken keresztül állandóan voltak látogatóink, voltak vagy segíteni, vagy csak eljöttek velem a kezeléseimre. Ez segített ... Köszönet nektek ...
El tudtam menni a Dehaan család évi grill-sütésére. Nekem jól esett mindenkivel találkozni. Nagyon nehéz volt az elmúlt péntek óta, de az Úr ad erőt minden napra.
Szeretném kérni imáitokat holnapra. Megyünk Sudbury-ba egy vizitre a radiológus orvossal, ekkor
elmondják, hogy mi lesz a következő lépés a kezeléseimben. Imádkozzatok, hogy a Jó Isten adjon az orvosoknak bölcsességet, és hogy mi alázatosan elfogadhassuk, amit Ő elrendelt a számunkra. De legfőképpen, mint ahogy ez az ének is kifejezi, szüntelen megadassék nekünk az a KEGYELEM, hogy dicsérhessük Őt a viharban is.


Biztos voltam benne, mostanára már, Isten, Te lenyúlnál, és letörölnéd a könnyeinket,
közbelépnél, és megmentenéd a napot.
De ismét mondám „ámen”, és még mindig esik az eső
amint a mennydörgés gördül, én alig hallom suttogásod az esőn keresztül, „veled vagyok”
és ahogy kegyelmed leszáll
Felemelem a kezem és dicsérem az Istent, aki ad és elvesz.

Kórus: Dicsérni foglak e viharban, és majd felemelem a kezem
Mert Te vagy aki vagy függetlenül attól hogy miben vagyok
és minden könnyet, amit kiontottam a kezedben tartasz.
Soha el nem hagytad oldalam, bár a szívem megszakad
Én dicsérlek Téged e viharban .... Casting Crowns

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése