2011. nov. 20.

CSÜTÖRTÖK, MÁRCIUS 4, 2010

Már 2 hónap eltelt amióta utoljára írtam … Hú! az biztos hogy az idő nagyon elrepült.... Még mindig elég jól érzem magam úgy összességében. Az állandó zsibbadás / fájdalom a kezeimen és a lábamon, a kemoterápia által okozott idegkárosodás miatt még mindig ott van, de úgy gondolom, hogy már kezdem megszokni és ez valójában nem is annyira rossz. Néha annyira jól érzem magam, hogy ez az egész rákbetegség és ami vele jár ( kemoterápia és sugárzás) , csak egy álomnak tűnik, és az egyetlen nyoma, amit csak akkor látok amikor belenézek a tükörbe ...az hogy igazán göndör, rövid hajam van ...

Újra élem a rendes életem ... olyan jó érzés, hogy képes vagyok a normális dolgokat tenni... mint példáúl főzés, takarítás, bevásárlás, oktatás és így tovább. Igazán lefoglal az iskola, munkahely, jégkorongozás, utazás, gyülekezet stb.
Mielőtt elfelejtem ... visszamentem Sunnybrook-ba néhány héttel ezelőtt, hogy találkozzak a
radiológus orvossal egy felülvizsgálatra. Mindent úgy tűnik, hogy rendben van. A következő látogatás majd májusban lesz az onkológussal. Még mindig nehéz a helyzet, mert még mindig nem tudom, ha az a kezelés használt e vagy sem. Majd kiderül idejében... Ahogy az idő múlik sokszor gondolok arra hogy : mi lesz akkor ha”, de az Úr folyamatosan tanít arra hogy benne bíznak, és ne a körülményekben vagy a tesztekben stb. Állandóan imádkozom, hogy Ő töltse be a szívem szeretettel, bizalommal és örömöm csak Ő benne legyen, így nincs helye a félelemnek a fejemben.... mert ez az a hely ahol az én harcom folyik ... kérlek imádkozzatok e célból érettem.
A múlt héten összejöttem egy ebédre 3
hölggyel akik velem voltak kezelésen Torontóban. Kimentünk egy kínai étterembe Barrie-be, és csak élveztük egymás társaságát. Igyekszem kapcsolatot tartani egy pár személlyel akikkel találkoztam a kezelés alatt. Ez egy igazán csodálatos kapcsolat amit érdemes folytatni.
Egy másik nagyon szép dolog az, hogy Nándi és én megünnepelhettük a 20. házassági évfordulónkat február 3.-án .... Igen a 20.-at .... Még mindig alig hiszem el ... .. Isten mennyire hűséges ...

Köszönöm a
gondoskodásotokat és imáitokat .... Úgy tűnik, mintha mindig ismételném, de én igazán őszintén mondom, hogy ... az én imádkozó barátaim és a családom támogatása nélkül nem tudom, hogy mit tudnék csinálni ... rátok hagyok ma egy kedves Zsoltárt ... emlékszem amikor még kislány koromban memorizáltam a Zsolt 27:4,.... Nem értve, hogy mit jelentett .... de az évek során ez nagyon kedvessé vált számomra ...

Zsoltárok 27

1 -
Az Úr az én világosságom és üdvösségem: kitől féljek? Az Úr az én életemnek erőssége: kitől remegjek?

4 -
Egyet kérek az Úrtól, azért esedezem: hogy lakhassam az Úr házában életemnek minden idejében; hogy nézhessem az Úrnak szépségét és gyönyörködhessem az ő templomában.

5 -
Bizony elrejt engem az ő hajlékába a veszedelem napján; eltakar engem sátrának rejtekében, sziklára emel fel engem.

14 -
Várjad az Urat, légy erős; bátorodjék szíved és várjad az Urat.


A Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése