2011. nov. 20.

SZERDA, MÁRCIUS 17, 2010

A Nagy 40-ik

Március 9-én volt a nagy 40-ik. Hálát adok Istennek, hogy megengedte, hogy élvezhettem a születésnapom ... Azt hiszem, én voltam a legboldogabb 40 éves .... ezután az év után, nincs panaszkodás az öregedésről .... csak hálaadás ... Köszönöm Ray és Anikó, micsoda meglepetés! Csak meg akartam mutatni, hogyan néztek ki a virágok .... gyönyörűek ...




Aztán péntek reggel, mintha a születésnapom nem lett volna elég, kaptam egy üzenetet: El kell mennem vásárolni du. 5:00-ig (ezt parancsolták az én gyermekeim és a férjem), előtte a Callander-i Egészség Masszírozónál kellett lennem 1:30-kor ... Nem tudtam, hogy ki küldött engem oda ... amíg én ott voltam a húgom Christina hívott .... ő küldött el egy 1 óra pedikűrre .... nagyon köszönöm húgi ... Aztán, ahogy hazaérek a fárasztó vásárlás és pedikűr után autók vannak mindenhol ..... Teljes meglepetés ... 26-an eljöttek megünnepelni a születésnapomat .... ! .... micsoda sokk ... én még mindig alig tudok szóhoz jutni ...köszönöm mindenkinek ...

Ünnepelve az élet,
A Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése