2011. nov. 20.

CSÜTÖRTÖK, AUGUSZTUS 6, 2009

Jó ideje nem írtam már .... végre jól érzem magam annyira hogy újra a számítógéphez üljek. A felépülés, az utolsó kemény heti kezelés után, nagyon nehéz és lassú volt. Csak fetrengtem szombaton és vasárnap, alig bírtam felemelni a fejem, semhogy még fel tudtam volna kelni. Mondták nekem, én majd „összerogyok” a hétvégén, de akkor fogalmam sem volt hogy mit jelentett ez, de most már tudom. Ez várható, ahogy a hosszú teljes heti kezelés megtámadja a testem. Ezzel testem egyre gyengébb lesz, és tovább tart, hogy felépüljön. Így most csak egyszerűen félek, mert tudom, hogy még egy nagy kezelés következik. Úgy érzem, nem bírom ki, és nem akarom tovább folytatni. Én igazán gyáva vagyok ....


De aztán, mint egy hűvös felüdítő eső…, nem inkább egy adag adrenalin….ezt olvastam ma reggel 2 Kor 4:16-18

"Azért nem csüggedünk… sőt ha a mi külső emberünk megromol is, a belső mindazáltal napról-napra újul. Mert a mi pillanatnyi könnyű szenvedésünk igen-igen nagy örök dicsőséget szerez nékünk… Mivelhogy nem a láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra; mert a LÁTHATÓK ideig valók, a LÁTHATATLANOK pedig örökkévalók."

Amit most átélek azon keresztül bepillanthatok a LÁTHATATLANOKba, és ez buzdító! Nem tudom, hogy hogy teszi, de tudom, hogy a Jó Isten munkálódik rajtam, felújít engem, erősít a következő lépésre, és így nem kell félnem. Ő kegyesen lehetővé teszi számomra, hogy az örökkévalót lássam és nem ideigleneset, és ez az ami visszatart attól hogy rettegjen a szívem.

Mint ahogy megtanultam, egy tanításból amit
mostanában hallgattam. ”Ő nem úgy adja nekünk a kegyelmét, mint ahogy teszünk sót és borsot az ételre. Az Ő kegyelme tulajdonképpen az hogy maga Jézus jön és velünk halad. A Mennyei Atya nem csak sózza a kegyelmet ránk, amikor szükségünk van rá. hanem Jézus valóban csatlakozik hozzánk, és velünk megy küzdelmünkön keresztül.” Ez a tapasztalatom, és ez bámulatos. Attól függetlenül, hogy nehéz mégis ez a legjobb hely ... Közel Jézushoz.

"
Elég néked az én kegyelmem; mert az én erőm erőtlenség által végeztetik el "

Örvendezve az Ő szerető kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése