2011. nov. 20.

SZERDA, SZEPTEMBER 15, 2010

A CT vizsgálat eredményei

Vissza mentünk a Sudbury-ba a CT vizsgálat eredményért de ez nem az amit hallani akartunk. Abban a reményben voltunk, hogy a daganat összezsugorodott sokat, de valójában nem ez történt. Körülbelül ugyan akkora mint volt .... Hála érte, azért nem nőtt :) Ahogy beszéltünk az orvossal a tervek nem változnak, folytatják a kemoterápiát. El kellett egy hetet halasztani újra, mert a vérlemezkék csak nem akarnak talpra állni. Ismét vannak fájdalmaim, ami azt jelenti, hogy újra van valamilyen típusú változás bennem. Ez elég volt arra a napra… Másnapra, mármint tegnap, az orvos hívott hogy a vérvizsgálat eredménye megjött, a kalcium megint nagyon magas és ezt kell gyógyszerrel kezelni, hogy lemenjen. A vérlemezkék is egy kicsit alacsonyabbak ma, így a kemoterápia megint elmarad .... a fájdalmam nem túl rossz, még nem kell gyógyszert szednem ellene.
Ismét annyira elámít, hogy Isten hogyan használja az Ő népét és az imádságaitokat .... Tegnap megint nagyon fáradt és szomorú voltam az eredmények hallatán.. De ahelyett hogy spirálisan letekeredtem volna az önsajnálatban, valami megmagyarázhatatlan oknál fogva (azt hiszem Isten gyermekeinek imádkozása folytán) olyan örömöt, békét kaptam és képessé tett arra, hogy felnézve újra, " látám az Urat ülni magas és felemeltetett székben"(Ézsaiás 6:1) van egy nagyobb kép van egy cél… Isten szeret engem, és ezt az egészet a javamra fordítja... .semmi sem jelenik meg előtte meglepetésként. Kaptam egy napot, hogy ÉLJEK, ez azt jelenti, hogy van egy cél, egy ok, amiért ma itt vagyok.... Mit fogok vele csinálni? Nem akarom elvesztegetni.... tudok imádkozni, szerethetem a családomat. Tudok beszélni / írni másoknak, tudok segíteni valakinek, stb. olyan sok lehetőség van odakinn. Vagy megragadom őket, vagy hagyom elszállni, mert én túlságosan elfoglalt vagyok a magam aggodalmával? Ez az a kihívás, amivel naponta szembe kell szállnom ... kérlek imádkozzatok, hogy képes legyek a szememet olyan dolgokon tartani amik fontosak, valódiak és hagyjam, hogy ezen földi dolgok idegenné és homályossá váljanak.


Nem emlékszem, hogy megosztottam-e ezt az éneket de a fejemben zengett egész nap tegnap. Szóval ... áldjon meg benneteket .... ez az én történetem ....

Nap mint nap

Nap mint nap, és minden múló pillanatban, erőt találok, hogy megálljam a próbákat itt:
bízva az én Atyám bölcs képességében, nincs okom aggodalomra, vagy félelemre. Akinek szíve kedvessége túl tesz minden méreten, minden napra megadja amit Ő a legjobbnak tart, szeretettel ez a része a fájdalomnak és az örömnek, keverve a küzdelmet békével és nyugalommal.


Minden nap az Úr maga közel van hozzám, különös kegyelemmel minden órához, minden aggódást ő készségesen visel felvidámítva engem, Ő, akinek a neve Tanácsadó és Erő. A gyermekeinek mint kincseinek a védelmét önmagára fektette. És ahogy napjaid szükségelik az erő is hozzá lesz mérve. Ezt a fogadalmat Ő nekem letette.

Segíts nekem, majd minden nyomorúságban, hogy bízzak az ígéreteidben Uram. Hogy ne veszítsem el a hit édes vigaszát, amit felajánlottál a te szent Igédben. Segíts nekem, Uram, amikor küzdelemmel és problémákkal találkozom, úgy fogadjam, mint az atya kezéből, egymás után a napok és a pillanatok elröppennek, míg elérem az ígéret földjét.

E himnuszt írta: CS Berg

Kitartóan
imádkozzatok .... Szükségem van rá:)
A Ő kezében,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése