2011. nov. 20.

KEDD, NOVEMBER 9, 2010

Sírva de Mégis Örömmel, Kimondhatatlan Örömmel


Csütörtökön újabb hírt kaptunk amit nem akartunk hallani ... .. A kalcium még folyamatosan megy felfelé, és nincs semmi, amit az orvos igazából tudna vele tenni. A tumorom megnőtt 9cm-ről 13cm-re. Sokat érzem, de a fájdalom kibírható. Heti kemoterápiára tesznek remélve, hogy ez majd jobban befolyásolja a daganatot és segít a kálciumot lejjebb vinni. Prednisone-t is szedek, hogy segítsen a vérlemezkék gyorsabb utánpótlásában. Az orvos nem tudja megmagyarázni, hogy a testem hogyan tudja elviselni az ilyen magas kálcium szintet...
De a legjobban megindító dolog a vizit közben történt..... a nővér leült és kérdezte, hogy feltehetne-e nekünk egy néhány kérdést..... Azt kérdezte, mi az ami hordoz bennünket ezen keresztül, a hitünk? Így volt lehetőségünk, hogy megosszunk vele „a bennünk levő reménységről” 1Péter3: 15.

Milyen biztatás ez a szívünknek, igen, Isten még mindig formál, munkálódik és mi a részesei lehetünk. Mint ahogy a következő vers mondja: amikor „Ő felfedi csak egy pillanatra az Ő dicsőségét vigadozva örvendezhetünk ”
"Szeretteim, ne rémüljetek meg attól a tűztől, a mely próbáltatás végett támadt köztetek, mintha valami rémületes dolog történnék veletek; Sőt, a mennyiben részetek van a Krisztus szenvedéseiben, örüljetek, hogy az ő dicsőségének megjelenésekor is vigadozva örvendezhessetek.Annak okáért a kik az Isten akaratából szenvednek is, ajánlják [néki] lelöket mint hű teremtőnek, jót cselekedvén."1Pt 4:12, 13, 19

Ahogy haladunk tovább annyira izgatott vagyok, hogy még mit fog a Jó Isten tenni, néha ha még olyan nehéz is, de folyton ad lehetőséget, hogy élvezzem a családomat, imádkozni, tanulni, sokat olvasni, és továbbra is növekedni Őbenne ... Még mindig van szándéka velem ... minden nap amit Ő nekem ad, élni kell a legteljesebb mértékben mindaddig amíg eljön az idő, amikor Ő belép és meg gyógyít vagy elvisz haza. Ő teljes bizonnyal megadja a kegyelmet amire szükségem van minden nap! Még jobban izgató elképzelni, és elmélkedni a mennyországról, ahogy a szentírás ír róla… itt van egy kis bepillantás, biztos vagyok benne hogy soha ezelőtt nem gondoltál a mennyországra így, "egy ragyogó, élénk és fizikai mennyország. mentes a bűntől, a ráktól, a szenvedéstől és a haláltól és teljes a Krisztus jelenlétével, csodálatos a természetbeli gyönyörűsége és gazdagsága az emberi kultúrának, mint ahogy Isten eredetileg teremtette. Ez egy hely valódi hely lesz, valódi emberekkel valódi testekkel, élvezve a szoros kapcsolatot Istennel és egymással, evés, ivás, munka, játék, utazás, Isten tisztelet és felfedezés. „Randy Alcorn mint Pál mondja:” Néha úgy érzem, szorongattatom e kettő között.... " Filippiekhez 01:23
Azért imádkozom, hogy azoknak akik nem ismerik Jézust mint a Megváltójukat lehetőségük legyen megismerni Őt, és így nekik is megadatna ez az Áldott Biztonság
.


Üdvteli érzet: Jézus enyém!
Ennek felettébb örvendek én.
Örökség vár rám, mennyei rész,
Lelkem ujjongva fölfelé néz.

Örökre zengem ez éneket:
Jézusban leltem az üdvömet!
Boldogan vallom: Jézus enyém!
Irgalmát áldom örökre én!

Üdvteli érzet: Jézus enyém!

Isteni béke árad felém.

Igája könnyű, nyugalmat ad,

Követem híven a lábnyomát.

Örökre zengem ez éneket:

Jézusban leltem az üdvömet!

Boldogan vallom: Jézus enyém!

Irgalmát áldom örökre én!

Üdvteli érzet: Jézus enyém!

Életem útján áldott remény.

Pásztorom nékem, hű őrizőm,

Istentől küldött Üdvözítőm!

Örökre zengem ez éneket:

Jézusban leltem az üdvömet!

Boldogan vallom: Jézus enyém!

Irgalmát áldom örökre én!

Az éneket írta Fanny Crosby

Kérlek, továbbra is imádkozzatok bölcsességért az orvosoknak, nekünk, és hogy Isten legyen dicsőítve, és hogy Ő folyamatosan formáljon és alakítson bennünket hogy olyanná legyünk, mint az Ő Fia ezeken az eseményeken keresztül.


Az Atyám kezében
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése