2011. nov. 20.


SZOMBAT, JÚNIUS 13, 2009



Tegnap elmentünk Sudbury-be egy felülvizsgálatra a műtő orvossal, majd az onkológussal. Ami a műtétet illeti, abból elég jól felépültem. Egy kicsit aggódtam a folyamatos vérzés miatt, de állítólag ez jó mert így tisztítja magát a testem. A patológiai jelentés viszont nem olyan jó. A daganatok amiket kiműtöttek másfajta rákot tartalmaznak, mint amit eredetileg gondoltak. Ez még ritkább (1: a millióból) és ez egy nagyon agresszív típusú. A prognózis sem túl jó.

Hétfőn reggel kezdem az első kemoterápiát ami eltart a következő 3 hónapig. Négyszer, három hetes kúra. Mivel ez egy nagyon ritka fajta rák az orvosok csak találgatják/remélik, hogy ez használni fog. A keverék amit használni fognak általában nem okoz hányingert, de várható zsibbadás a kéz/láb ujjakon (ezt már ismerős az SM*-en keresztül) az ételek íze is majd megváltozik és valószínű hogy elveszítem majd a hajam. Kaptam egy receptet parókára is, és megkérdeztem Nánditól, ha akar-e egy szőke nőt a változás kedvéért. Ha-ha.
A kezelésekre majd North Bay-ba kerül sor, ami jó hogy közel van az otthonukhoz. Ahogy szükség lesz rá, Nándi, Rebekah és a barátnőm Tara lesz majd a sofőröm. Az első héten megyek 5 napig. Minden nap 2 óra lesz a kúra intravénásan. A következő héten csak hétfőn megyek és az utána levő héten ismét csak hétfőn. Ezután az egész ciklus újra kezdődik.

Mi csak lassan emésztjük ezt a hírt, még nem tűnik valóságosnak. Igen, félelmetes az ismeretlen jövő előtt állunk.... DE én teljesen biztos vagyok abban hogy a Jó Isten velem van. Én az ő gyermeke vagyok ”... Lássátok milyen nagy szeretetet adott nékünk az Atya, hogy Isten fiainak neveztetünk!!!” Minden molekula ebben a teremtett világban egészen az utolsó sejtjéig a testemnek, teljes biztonságban és kontrollálva van az ő szerető keze által. Itt nincsenek hibák vagy szerencsétlenségek, stb. Én nem vagyok statisztika, vagy csak egy szám, nekem van egy küldetésem, hogy az Úr, rajtam keresztül megmutathassa az Ő dicsőségét és jóságát! Ő megígérte, hogy amire Ő elhív minket, arra Ő ad nekünk erőt és bátorságot, hogy azt betölthessük.

A ma reggeli bibliai olvasás is tökéletesen beillett. A Jó Isten még ezt is elrendelte a mai napra. “Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, a mint a világ adja…. NE NYUGTALANKODJÉK A TI SZÍVETEK, SE NE FÉLJEN….”
Szóval ebben a helyzetben állok ma reggel, az Ő békéje vesz körül. Ez igazán megmagyarázhatatlan, de IGAZ!!

Kérlek, imádkozzatok, hogy a családom és én is az Úrban bízhassunk pillanatról pillanatra, és hogy minden jól menjen hétfőn az első kezelésen. Imádkozzatok, hogy a kemoterápia hatékony legyen és megölje a rákot.

A Ő kezében,
Miriam

Kérlek, hogy küldjétek ezt a blog címet másoknak is akiket gondoljátok, hogy érdekelne. Nekem nincs meg a családba mindenkinek az e-mail címe, de bízom benned hogy ti tudtok ebben segíteni. Köszönöm

*http://hu.wikipedia.org/wiki/Sclerosis_multiplex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése