2011. nov. 20.

HÉTFŐ JÚNIUS 15, 2009

A Kemo első Napján

Ma elkezdtem az új „munkámat”:) Elég jól ment. Egész éjjel nagyon jól aludtam, és fönt voltam korán reggel. Megérkeztünk a kórházba 8:30-kor és végeztünk kb. 03:00-kor délután.
Nándi visszament a
„másik” munkahelyére, hogy csak behozzon néhány órát. Istennek és a munkáltatójának legyen hála, hogy levehet annyi időt, amennyire szükség van.

Miután el mondtak egy csomó fontos dolgot a
kemoterápiával kapcsolatban, ráültem a trónomra. (Nagyon kényelmes, pamlag típusú szék) beakasztották az infúziót és a vegyszerek folytak a következő négy és fél órán át. Ez elég unalmas, de beszélgettünk egymással, ápolókkal, a másik betegekkel, néztem egy kemoterápiás videót, és igen ... kaptam egy csodálatos lábmasszázst. (Nagyszerű amikor úgy bánnak velem, mint egy királynővel)
A két ének amire ma gondoltam:
„Nagy Istenem ha Nézem a Világot” és " Ha Isten Békéje áthatja szívem", ….. Hú hallottad / énekelted valaha ezeket a szavakat? Igen, szégyenemre sokszor én csak énekeltem de igazán gondolat nélkül ... Pedig micsoda erő van bennük.

Ezeket a verseket vittem magammal ma: Ézsaiás 43:1-3

És most, …, így szól az Úr, a te Teremtőd, és a te alkotód, …
Ne félj, mert megváltottalak, neveden hívtalak téged, enyém vagy!
Mikor vízen mégy át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok el nem borítanak,
Ha
tűzben jársz, nem égsz meg, és a láng meg nem perzsel téged.
Mert én vagyok az Úr, a te Istened!!!!

Örülök, hogy le tudtam írni ezt az újságot ma, azt gondolom ha jól érzem magma, akkor írok, és amikor nem (lesznek majd olyan napok is) akkor nem fogok írni.

Nagyon becsülöm az imádságaitokat, rajtuk keresztül Istenünk áld és bátorít minket.
Hú-ha, micsoda kötelék,
csodálatos az Isten !!!


Az Ő kezében, és az Ő dicsőségéért.
Szeretettel,
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése