2011. nov. 20.

SZOMBAT, OKTÓBER 23, 2010

Újság a Nehéz Hét Után


Hát itt vagyunk október 23., nem tudom elhinni, hogy hogyan repül az idő. A Hálaadás ünnepének a hétvégéje csak jött és ment. Én nem írtam azóta úgyhogy feltöltök ehhez néhány képet, mint mondják: „egy kép többet ér ezer szónál”










Amikor ültem, csak szívtam be mindezt, az én részem csak annyi volt hogy teljesen elteljek, a Jó Isten adott nekem még egy évet, és a Jó Isten adott nekem egy fantasztikus családot .... milyen áldott asszony vagyok.

Nos, íme a friss hírek: az elmúlt 3 hét alatt csak vártam a kemoterápia kezelésre. A dolgok nagyjából úgy mentek, ahogyan kellett, de a múlt héten minden kezdett betetőzni, vagy túl sok vagy túl kevés volt minden. A kalcium szint túl magas volt szombaton így bent tartottak engem egy kicsit újra hidrálásra, utána haza küldtek ... másnap ellenőrizni akartak, így bementem vasárnap reggel. A kalcium lement egy kicsit, de az biztos, hogy nem a kívánt szintre, mégis elmehettem haza / gyülekezetbe. Olyan gyorsan elmentem, hogy elfelejtették kivenni az intravénás tűt a karomból ... szóval itt vagyok vasárnap reggel… mint egy őrült nő futva vissza a rendelőbe integetve a karjával, és azt kiabálja, hogy „siessenek, mert elkések a gyülekezetből” ...Hétfő délutánra újra nagyon rosszul éreztem magam és Nándi vissza vitt a klinikára. Ezúttal a problémát a nagyon alacsony magnézium szint okozta .... bent akartak tartani másnapig, hogy ezt növeljék a klinikán ... de nem volt hely a kórházban, így úgy döntöttünk, hogy a legjobb számomra, ha haza megyek ahelyett, hogy ki legyek téve mindenféle betegségnek a klinikán. Szerda vissza vérvizsgálatra. Itt kiderült, hogy nem lesz kemoterápia, mivel a vérlemezkék szintje túl alacsony, de az orvos rendelt intravénás gyógyszert a magas kalciumra csütörtökön. Aztán pénteken kaptam egy vérátömlesztést mert a vörös vértestek nagyon alacsonyak voltak. Szóval, elfogadható ez egy teljes heti munkának ?.... Mert ez annak tűnt.
Kíváncsi vagyok, és kérdezem is az Úrtól őszintén, ... mire jó ez? Aztán gyengéden eszembe juttatja ... “ÉN munkálódom a kis dolgokon keresztül ... ÉN elfogadtalak, te az én gyermekem vagy, szeretlek, Én a te szívedet formálom ... türelmesebbé teszlek ... hogy nagyobb bizalommal légy Felém.... több reményt és a hitet adok ... olyan szemeket, hogy hittel, és ne látás által járj.”

Az én válaszom: Ha ezt teszed velem Uram akkor .... neked adom ezt a heti „munkámat”.


Csak egy életet áldozni - Jézus, én Uram és királyom
Csak egy nyelv dicsér Téged - A te irgalmadról énekel
Csak egy szívnek áhítata - Megváltó úgy legyen
Megszentelve egyedül a te páratlan dicsőségedre,
Átadva teljesen neked

Csak egy óra az enyém, Uram- Teérted legyen használva
Legyen minden múló pillanat az örökkévalóságra szánva
Lelkek körülöttünk mindenhol halnak, Halnak bűnben és gyalázatban
Segíts nekem, hogy vigyem nekik a Kálvária megváltás üzenetét, a te dicsőséges nevedben.
Írta: M. Dunlop

Mielőtt befejezem, itt van egy vers, amibe megkapaszkodhatunk amikor nehézségeken haladunk át ... egy fantasztikus ígéret:


Az Úr, Ő az, a ki előtted megy, Ő lesz te veled; el nem marad tőled, sem el nem hagy téged: ne félj és ne rettegj!

5 Mózes 31:8

A Ő kezében,
Miriam







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése