2011. nov. 20.

CSÜTÖRTÖK, JÚLIUS 29, 2010



Megkönnyebbülés

Már egy hét eltelt a kemoterápia kezelés óta. Hú!! micsoda különbség .... Istentől veszem az édes megkönnyebbülést, amivel megajándékozott ..... Már Szombat-Vasárnap a fájdalomcsillapító szedés közötti idő alatt folyamatosan javultam ... őszintén szólva kezdtem elfelejteni beszedni őket .... De ez egy jó dolog, mert ez azt jelenti, hogy a fájdalom csökken és a daganat zsugorodik ??!!. (Reméljük) Hétfőre teljesen leálltam a fájdalomcsillapító szedésével és nagyon jól érzem magam. A doki azt mondta, hogy ha ez a kemoterápia használ, akkor gyorsabb lefolyású lesz, és hála az Istennek, úgy is történt ... Ez egy sokkal könnyebb kemoterápiás kezelés. Van néhány seb a számban és a nyelőcsövemben, de nincs hányingerem. A hajam még megvan, de azt mondták, hogy valószínűleg megint ki fog hullani.

A családi orvos hívott és érdeklődött, a hogylétem felöl. Nagyon elégedett volt ...és azt mondta fussak vele egyet és örüljek .... pontosan ezt tesszük .... Christina, Ryan és a gyerekek jönnek holnap a hosszú hétvégére. Marika a barátnőm is jön meglátogatni Kaliforniából a jövő héten .... ha továbbra is jól érzem magam, akkor aszerint igazítjuk a terveinket...

Ezen a héten az alábbi verset küldték nekem, és szeretném megosztani Veletek ... Csodálatra méltó amit Jézus mondott a halászoknak Jeruzsálemben, akik AKKOR zavartan, félelemben és hitetlenségben voltak, ugyanígy MA olyan sokat jelent most a zavaros, ijedt gyermekének itt Trout Creek-ben mintegy 2000 évvel később .... Ennél személyesebb lenni az üzenete már nem tud lenni, .... szavak nem tudják kifejezni, de érzem, hogy szeretve vagyok ....


Felele Jézus és monda néki: A mit én cselekszem, te azt most nem érted, de ezután majd. János13:07



Kérlek, kitartóan imádkozzatok ...
Az Ő Kezében
Miriam



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése