2011. nov. 20.

PÉNTEK, AUGUSZTUS 13, 2010


Áldott legyen az Úr neve!

Az Úr kegyes volt hozzánk ismét .... El tudtunk menni Windsorba a hétvégén. Ott volt egy nagy összejövetel a barátokkal és a családdal. Mi anyukáék házánál maradatunk inkább és mindenki oda jött meglátogatni. Szombaton reggel volt egy nagy élményünk. Úgy döntöttünk, hogy kimegyünk a helyi piacra. Nagymamával, nagypapával, anyukák és apukák 7 apróság kíséretében kóstolgattuk a termékeket .... Pattogatott kukorica, kolbász, friss kenyér, még több kolbász, csokoládé, rengeteg gyümölcs és zöldség .... a gyerekeknek nagyon tetszett ... azt hiszem, a nagyoknak is, de nekem biztosan. Hétfőn elindultunk haza, de megálltunk Kitchenerbe, hogy meglátogassuk Atillát és Caroline-t ... még több evészet ,barátok és a családok ... Hú! Annyira áldottnak érezzük magunkat...

Mire hazaértünk a hajam már marékszámra hullott, ezért Rebeka segített újra .... Először levágta majd borotválta... így kevésbé szemetel. Azt hittem, talán könnyebb lesz most, de még mindig nehéz elviselni a hajam elvesztését... aztán egy hűséges barátom küldte nekem ezt emlékeztetőt:"Az Úr egész életedben idáig neked egy ilyen szép ajándékot adott, most oda tudod áldozni neki? Vissza tudod adni neki hálaadással és azt mondani: "Köszönöm Uram, ezt a csodálatos ajándékot, amit az évek során tőled kaptam, most vissza adom neked mindaddig amíg kívánod?A kegyelme a mi Urunk Jézus Krisztusnak terjedjen ki reád olyan mértékben, hogy képes legyél ezt megtenni, Azért aki feláldozta mindenét teérted. "Köszönöm Uram! Ez újra visszaállít mindent a helyes fókuszpontra .... van egy cél, van egy terv ... Én ebben megnyugszom." Az Úr adta, az Úr vette el. Áldott legyen az Úrnak neve!" (Jób 1:21).

Nos, csütörtök jött és elmúlt .... nem kaptam kemoterápia kezelést .... A vérképem még mindig túl alacsony, így a doki elhalasztotta kezelést egy hétig. A jó hír az, hogy a dolgok helyes irányba haladnak. A vörös és fehér vérlemezkék saját maguktól gyarapodnak ... ez az extra hét csak ad nekik több időt a regenerálódásra. Az orvos is örül annak, ahogy a kezelés halad, a kemoterápia használ .... csökkenteni fogja az adagot, így a daganat zsugorodik és nem én (vicc)

Kérlek, továbbra is könyörögjetek, hogy a családom és én is „A szemünket Jézusra fordítsuk, és ezen földi dolgok homályossá váljanak.”

A Ő kezében,
Miriam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése