2011. nov. 20.

Írás a Sudbury-ból (feltöltés, néhány nappal később)

Olyan nagy áldás megtapasztalni egészen közelről, ahogyan az Úr gondomat viseli. Gyengébb hányingerem volt az elmúlt 10-15 nap, ami rosszabb kezdett lenni és ezért a múlt héten felhívtam az onkológust. Ők berendeltek engem Szerdára (úgy préseltek be az ünnepek előtt) Hála az Istennek, egy csomó vizsgálat után azt állapították meg hogy a kalcium-szint a véremben nagyon magas volt, a kritikus szintet elérve. Általában az emberek kómába esnek ezen a szinten. Azonnal kórházba utaltak, hogy kezdjék ezt csökkenteni, és hogy újra hidratáljanak. Rossz dolgok történnek a fontosabb szervekkel, ha ez nincs gyorsan kontrollálva. Tehát ahogy írok ma (csütörtök) a dolgok elég szépen haladnak a megoldásban. De most a következő nagy kérdés az, hogy miért történt ez a testemben? Eddig csak a tüneteket kezeltük. Az orvos most elküldött engem egy csont vizsgálatra, hasi és tüdőszűrésre. Ezeket majd kimutatják, hogy mi okozta az említett problémát ... reméljük. Ez a jele általában annak, hogy a rák aktív valahol a testemben.

Mindig olyan örömteli számomra írni az Úr gondviseléséről az életem történéseiben. Nem lehet letagadni, hogy az Istennek keze van mind ezekben... Tudjátok, terveztünk egy utat Ohio-ba az ünnepi hétvégére, de az utazástól az állapotom még kritikusabbá vált volna...mivel sikerült az orvosnak megvizsgálnia a hétvége előtt .... beutaltak a korházba,, ahol még volt egy szabad ágy is ... most itt vagyok bent, így el tudják végezni a vizsgálatokat .... Sokkal többet kellett volna várnom North Bay-ben, ha ott végezték volna el ezeket a vizsgálatokat ... és ráadásul kaptam egy privát szobát .... Jó az Úr hozzám… ..

Ismét kérjük, hogy könyörögjetek értünk. Tudjuk, hogy ezt meg is teszitek, és jó abban hinni, hogy hű az Isten és Ő válaszol az Ő gyermekei kérésére. Nem vagyunk könnyű helyzetben, de az Ő végtelen kegyelme szüntelen ránk árad nap mint nap óráról órára. Csodálatos napunk van. Az egész család, telve nevetéssel és kuncogással .... az a béke amivel Isten elárasztotta otthonunk minden centiméterét, felfoghatatlan.... a Nándi elfoglalt néhány tennivalóval a ház körül, a gyerekek is sürgölődnek, és élvezik a sok nyári feladatot ..

"
Azért nem csüggedünk; sőt ha a mi külső emberünk megromol is, a belső mindazáltal napról-napra újul." 2Kor 14:16

Továbbra is kérjük, imádkozzatok, hogy a fenti ígéret egyre inkább valóság legyen az egész család számára. Bárcsak magyarázhatnám, hogy az én igazi lényem „belső emberem” tele van reménységgel és örömmel, annyira, hogy néha csak meghatódok és sírok, és kérdem az Istentől, hogy miért ajándékozott meg érdemtelenül? Miért vagyok az Ő gyermeke?
Az örömhír az, hogy mindez a tied is lehet, ahogy olvasod ezt az írást....”Mert úgy szerette Isten e világot, hogy aki hisz Őbenne el ne vesszen, hanem örök élete legyen”... János 3:16


Kérlek, imádkozzatok a „külső emberért is” is, mostanában olyan sehogyan sem érzem magam... egyik nap jobban vagyok, a következő nap rosszabbúl. Könyörögjetek, kérlek Benneteket, hogy az Úr beavatkozzon, és gyógyítsa meg a testem, tudom, kétség nélkül hogy Ő megteheti, ha ez az Ő akarata és terve.

Szeretünk benneteket,
Az Ő Kezében
Miriam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése